23 Temmuz 2008 Çarşamba

pearl jam - black



80'lerde doğmuş her insan gibi benim de gençliğimi, kişiliğimi, türlü türlü anılarımı kazandığım bir "çağımın" olduğu gerçeğini idrak edeli, yıllar oluyor. Evet 90'lar... Tutunacağimız yıllar... Ne de güzel yıllar...
Bu güzel yıllarda pek çok ecnebi rock grubu/sanatçısı girdi hayatıma. Pearl Jam de bunlardan biri. Ama öyle çok sıkı, tutkulu bir ilişki değildi bizimkisi. Geçenlerde aklıma geldiler; ya dedim, Pearl Jam vardı, Black diye fevkalade bir parçaları vardı. İllegal yollardan edindim parçayı, dinledim. Dinledim. Dinledim. Hala dinliyorum.
Özlemişim...

2 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

"Tutunacağimız yıllar", evet, kesinlikle.
Eddie Vedder'in 5-10 yıl sonra kendini iyicene aşıp bir Bruce Springsteen kıvamına geleceğini düşünüyorum. In to the wild şahane bir albüm.

fataliyev dedi ki...

hmm albümü bir dinlemeli o zaman; merak uyandı bünyede..