3 Mayıs 2007 Perşembe

zakynthos

şimdi bana diyeceksiniz ki onca güzel koyumuz var oraları gezsene önce? arkadaşım gezdim, çoğunu gezdim. ama ben burayı istiyorum. var mı dahası? burayı istiyorum; canım kardeşim. burayı istiyorum aybalam. burayı istiyorum ciğerim; burayı...
zakynthos... iyon adaları. yunanistan ve italya arasındaki iç denizdedirler (iyon denizi). doğa harikasıdırlar. adamı hayallere daldırırlar. dırırlar. dirirler. burası da o adacığın o caaanım adacığın meşhur "gemibatığı koyu". allahım, bana sıhhatimi bağışla biraz da para kazanmamı sağla. sağla ki şu gençliğimde bir göreyim şuraları. sereyim postu kızgın kumlarına. hayranlıktan maymuna döneyim. şaşı bak şaşır olayım.

amin.



3 yorum:

Kuntin dedi ki...

Beni de götürürmüsün yanında?

Ben gelmesemde amin kardeşim umarım gidersin..

fataliyev dedi ki...

seni ben sırtımda bile taşırım oralara kadar nedir yani. amin amin inşallah gideriz..

Adsız dedi ki...

harika bir manzara, ahh ahh şimdi orda olmak vardı diye iç geçiren herkese kısmet olur inşallah gitmek :)